Jangan tengok je, klik laa...

Sunday, January 16, 2011

Adib tengok cite hantuuu...

Salam semua, ada satu malam tu anak-anak tengah tengok tv. Masa tu akak tak tau pun diorang tengok cite apa. Akak masa tu tengah baca paper dekat le dengan diorang yang tengah tengok tv tu. Akak terpandang le si Adib anak akak yang sorang ni tertutup-tutup muka dia, ingatkan pasal apa rupa-rupanya takot tengok cerita hantu kat tv. Takut tu takut tapi nak tengok jugek, nak tukar cerita lain tak bagi dia nak tengok jgek cerita tu. Ni la rope budak takut tapi mau...

video