Jangan tengok je, klik laa...

Sunday, October 23, 2011

Lukisan Abang Aa

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua. Lama betul tak cara dengan blog ni, hari ni ada le sikit cerita yang nak dikongsi dengan semua. Ni akak nak cite pasal anak akak yang sorang ni, Abang Aa namanya. Dia ni kira dalam kategori suka menconteng le, biasanya die suke tulis A,B,C ke atau conteng-conteng biasa jee tapi memang tak pernah lagi le tengok dia lukis gambar. Satu hari tu masa akak tengah menjahit tu dia datang tunjuk kat akak "Ibu....ibu, tengok Abang Aa lukis orang...". Haa...haaa...haa.. bila akak tengok gambar yang dia kate orang tu......hmmmm....  boleh tahan jugak lukisan anak aku ni. Ada la jugak rupa orang sikit...hee...hee. Mata kecik hidung besoo, ok la tuuu. Teruskan wahai anakku.

Ni gambar orang mata kecik, hidung besoo..
Dengan gigih berusaha maka terhasillah lagi gambar ni, Abang Aa kata gambar hantu terbang. Yang satu lagi tu gambar hantu kelakar. Apa yang kelakar pun tak taulah.

Ni hantu kelakar..
Ni hantu terbang...

1 comment:

  1. nice day:)
    saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
    yang saya kemarin..


    bagi-bagi motivasi yaa.. :)


    http://wisataoutboundmalang.com/

    ReplyDelete