Jangan tengok je, klik laa...

Monday, August 2, 2010

Lagu untuk ibu...

Terharunye.... tak tau la apa angin si kecik hari ni tiba-tiba ja mai feel dia nak menyanyi. Selalu pun memang dia suka menyanyi tapi sendiri-sendiri je, kalau suruh dia tak mau. hari ni siap boleh rakam lagi.. kellassss gitu. Oklah.. tak yah panjang-panjang cite meh kita saksikan nyanyian Si Kecik.... Layaaaan....

video

12 comments:

  1. alo2...alo...tomei:)
    model tv ker tuh..hik9

    followed:)

    ReplyDelete
  2. alololo..pok kang baru tao.. comel sangat ni..biase ni! congrats kak sebab punya anak yang sangat menghargai ibu dia~

    ReplyDelete
  3. Kena buat pentas khas utk dia nyanyi tu kang x pasal2 tgh syok2 nyanyi ngan tv2 skali smpai ke bawah,hehe....

    ReplyDelete
  4. Salam,

    ehehe comeinya adib..tp sayang maklang xleh nk dgr adib nyanyi...huhu, maklang x install lg audio driver dlm lappy nie sbb hari tu format lappy :P

    ReplyDelete
  5. halalala.....cweetnye dak kecik neh.....

    ReplyDelete
  6. semoga menjadi anak-anak kite menjadi anak yang soleh/solehah dan beriman...

    ReplyDelete
  7. hehe omel sungguh laaa die nyanyi terharu ibu ye dgor tuh dan harus dpt sejuta ciuman hehe

    ReplyDelete
  8. tu la pasal..sejuk rase di hati..

    ReplyDelete